Flytt och kneg och allt möjligt!

Jag vill inte skriva att de va länge sen sist längre för de gör jag typ alltid så jag skriver bara HEJ!

Jag har inte skrivit här sen innan balen så jag tänkte lägga ut lite bilder från balen + Londonresan;)
Jag har även flyttat till Farsta Strand tillsammans med Micaela så nu har ja bara 10 min till jobbet!
De är skit skönt! Jag hinner med så hemskt mycket nu, bla träningen som jag har kommit igång med rejält nu;)
Jag har även slutat röka, har varit fri i lite över två veckor nu! De funkar bra trots allt faktiskt...

Bilderna kommer nog in i morgon eller övermorgon för jag har inte dem på den här datorn, imorgon är lite osäkert att jag hinner med faktiskt för då ska jag på ett extra möte på jobbet.
Men håll utkik för nu hoppas jag att uppdateringarna kommer med jämna mellanrum;)

/M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0