Början på nytt liv!

Nu la jag upp lite bilder och fler kommer kanske imorrn eller nästa vecka:D
Nästa gång blir Londonbilderna! yey;)

Igår va de extra möte på jobbet vilket va ganska tungt, jag var skit trött men satte ändå igång med att sätta ihop en byrå från Ikea... Varför? De har jag ingen aning om... För jag kom inte så långt med den.
Jag var redan på dåligt humör och de blev bara värre när de visar sig att skruvar fattas och att de inte är förborrat i vissa brädor... Tillslut gav jag upp och la mig för att sova.
Idag har jag fortfarande varit på lite dåligt humör men de känns mycket bättre nu när jag har tränat:)
De blev lite Core träning idag och de var första gången för mig men jag gillade de skarpt så jag kommer att fortsätta med de!

Mamsen fyller år idag också:) GRATTIS MAMMA!
Jag ringde henne idag på jobbet och började sjunga tillsammans med mina barn för henne;)

I Helgen ska jag köra till skövde och så ska vi på inflyttningsfest så vi hörs efter de om jag inte hinner skriva nån snabb uppdatering imorrn förstås;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0