London bilder!!

Här kommer några utav alla tusentals bilder från London;)

                    

 

                    




                

Där har ni lite London:D

I helgen som va så var vi på MC mässa i älvsjö och de va skit kul! Jag har blivit riktigt taggad till att ta mc körkort nu och de skulle va skit kul om jag och Martin kunde åka motorcykel runt i sverige i sommar!

Träningen fortsätter som vanligt och idag tog jag i så hårt att jag nästan svimma... Kanske inte så jätte bra men då vet man att man lever iaf;) Nu vill man ju se lite resultat utav träningen men tyvärr så händer de ju inte så jätte fort...:(

Imorgon ska jag klippa mig och tanken är att de ska bli kort och då menar jag verkligen kort! De är nu jag har modet till de så därför gör jag de nu;) Jag tänkte typ göra lite pasch liknande eller hur de nu stavas haha....

Så jag får väl snart lägga upp en sån bild också;)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0