En snabbis!

Nu har de varit mycket som vanligt men jag har även varit så äckligt trött om dagarna den här veckan så jag har inte brytt mig om att uppdatera faktiskt...

Vad har hänt da? Jo min kära mamma och hennes gubbe va här förra helgen vilket var super trevligt och de fick mig att få lite hemlängtan men jag ska ju faktiskt åka till Gotland nästa helg med Martin:)
Idag ska jag försöka och då menar jag försöka ta mig till Skövde men de verkar se lite mörkt ut för mig i de här vädret.....

Jag har även tränat riktigt ordentligt den här veckan så jag har en sjuhelvetes träningsvärk och kommer att få ännu mera i helgen då jag ska till Martins jobb och träna där på deras gym;)

See ya!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0