Idag fanns orken!

Ja nu var de ju ca en månad sedan jag skrev här och det har hänt otroligt mycket må jag säga;)

Jag har ju börjat jobba igen och det har varit tufft för vi har så mycket barn och man hinner inte göra någonting alls förutom att ta hand om barnen typ. Så när jag kommer hem är jag helt slut men förhoppningsvis så börjar jag komma in i rutinerna lite mera nu så då orkar man mer och hinner göra mer på kvällarna.

Jag har ju också min snälla och fina pojkvän Martin som oftast är här hos mig på helgerna men ibland så åker jag till Skövde där han bor och hälsar på honom. I Helgen ska jag faktiskt dit och då blir de bal igen:) Denna gång så är de höstbal kan man väl säga och de ska bli spännande.
Jag och Martin har ju nu också bokat och betalt en resa till London i Oktober vilket ska bli jätte spännande och de är skönt att ha något särskilt att se fram emot:D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0