Sommar och sol, härliga sol!

Idag har de varit hur varmt som helst här, jätte härligt! Jag satt på balkongen och åt glass samttidigt som jag pratade med Kent och bara njöt av solen som värmde i mitt ansikte och jag njöt ännu mera när jag hörde att det spö regnade hemma på gotland;) Lite skadeglad kanske:)

Igår så var jag och bokade tid till min tatuering på foten så till semestern i sommaren så är jag en tatuering rikare:D

På torsdag så åker jag hem och hälsar på familjen vilket är behövligt men jag tänkte också försöka träffa mina pärlor:) Erika å Frida, vi får se när alla har tid...

På onsdag så är det fot massage som gäller för min del, riktigt skönt ska det bli.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0