En helg på Gotland!

Nu har jag haft en helg på underbara Gotland!

Jag har haft de riktigt skönt och bara umgåtts med familjen typ...
Igår så tog jag och mamma en lång skön promenad tillsammans och fick prata ut ordentligt och sen så var jag med Carro på kvällen och vi hade de jätte mysigt med monopol spel coh en massa prat.
Idag så var vi inne och shoppade lite, de va mest Carro egentligen men jag hittade lite grejer jag med:) Shorts till jobbet vilket jag älskar;) Sen hann jag att träffa Erika och Frida med!
Imorgon så blir de att åka in till stan lite tidigare för att det är balen då och jag vill kolla på bil kortegen vilket alltid är skitkul men det kommer också att bli ganska mycket sentimalitet tror jag, man kommer att minnas tillbka mycket för att det va så jävla kul när man själv var med om det!

Den här helgen har varit som en mini semester typ och det behövde jag för det är ganska mycket just nu....
I stockholm så har jag inte så många ställen man bara kan få ta det lugnt på och inte behöva tänka på allt men här på Gotland så finns det många smultronställen...:) Det enda stället jag kan få tänka på annat och drömma mig bort lite är på gymmet då får jag bort den stressiga känslan också som jag har hela tiden och det är skönt, fifan va jobbigt de skulle vart om jag inte ens hade det...

Until next time!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0