Sommaren är här!

Nu är sommaren äntligen här och det är underbart även fast jag inte kan spenera så mycket tid i solen själv pga min fina tatuering på foten! Jag kan ju va en liten stund men jag vill heller inte bleka den så jag söker mig hela tiden till skuggan vilket känns jävligt konstigt eftersim jag älskar att va i solen och verkligen kämpar för att få lite färg så att det syns att man är ute i solen hela dagarna långa:)

Men nu är den tatueringen gjord och jag funderar på att fylla i den med en massa glada färger som gul, rosa, blå och grön t.ex. och jag har en annan på gång redan som jag har viljat göra länge men nu ska jag verkligen göra den snart:) Tänker bara vänta tills sommaren är slut så att jag kan få sola lite den här sommaren iaf;)



Nog om det, nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden och det är mycket! Både tråkiga och roliga grejer men jag tänkte bara tala om dom roliga den här gången...

Förra helgen så var Erika och Christoffer här å hälsade på:) Vi var på skansen på söndagen och det var första gången för mig vilket var väldigt kul:D Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder därifrån:) Finally eller hur;)

     

     

  


I fredags så var jag iväg på kvällen med mina kära kollegor på en italiensk resturang i Gamla stan som heter Da Peppe typ och det var jätte roligt och mysigt.
Igår så var jag iväg med Lollo på Skratt stock vid någon park på Långholmen och drack mitt på blanka dan vilket var trevligt i sig men det kändes också väligt konstigt att göra det men det var väldigt trevligt ändå och det kändes lite som en festival för det var så jävla mycket folk! Vilket var underbart för det kändes verkligen som sommar då:)
Idag så var jag och hälsade på min lilla pärla i Solna och vi tog en skön promenad i solen och sen när jag var på väg hem kände jag för att hoppa av vid Gamla stan för att sätta mig vid vattnet och äta en glass i solen. Mmmm vad det var skönt, att bara sitta där och fundera och känna att ljuset börjar komma tillbaka till mig:)

Jaha detta var då allt för denna gång och det kommer nog att hända mycket mer snart så det blir flera uppdateringar snart;)

/M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0