Min Babe!

Igår så var jag å träffade min babe i solna, gud va härligt de va:D
Vi mysade med middag och sen glass med jordgubbar som hennes mamma gjort i ordning. Mmmm va gott de va!

Idag så var jag på massage och höll på att somna men vaknade till ordentligt när hon knäckte till min rygg!
Sen va jag och kollade runt lite i affärena i Farsta för första gången på flera månader...
Jag hamnade såklart på The body shop och var bara tvungen att köpa en till body butter med hallon:D Fast jag har hur många olika sorter som helst redan;) men alla som känner mig vet ju redan att jag ÄLSKAR The body shop;)

På Fredag så drar jag mig hemmåt till öjn igen då! Två gånger på två veckor, de är fan inte ofta det händer de:)
Jag tänkte fira midsommar med familjen i år, det ska bli skönt. Jag behöver ju stressa ner lite nu innan balen...

Vi hörs!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0