Festligheter!



Nu jävlar är det många festligheter på gång:)


Igår så gifte ju sig Kronprinsessan Victoria sig och jag var ju så klart där bland allt folk fast jag såg inte ett dugg faktiskt men det gör inget, Jag träffade ju på en familj från mitt jobb så Micaela hade en liten tjej på sina axlar och jag hade en i min famn så att dom kunde se:)
Efter det så gick vi tillbaka till Karlbergs slott och gjorde oss i ordning inför kvällens fest där! Det behövde grabbarna efter att ha stått vakt där Victoria och Daniel skulle åka i ett x antal timmar...

Nu är det bestämt också att jag ska gå på balen som är redan om två veckor! Nu börjar jag få lite smått panik här :s
Men det kommer nog att bli roligt och spännande:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0