Balen!

Nu är det snart dags och jag har fixat mina naglar fina idag:)
 Jag var ju tvungen att ha en rosa pärla som matchar till min rosa klänning;)

Jag var ju och köpte en bal klänning igår som är rosa med vitt på sidorna och ett rosa band som går zick zack över det vita på sidorna! Den är jätte fin och det enda som behövdes sys om var längden där fram annars passade den perfecto! Idag så fixade jag då fransk manikyr med en rosa pärla på varje ringfinger... Sen handlade jag lite smått och gott också som behövs på Lördag som väska, axelbandslös push up BH och smycken...

Imorrn så ska jag förhoppningsvis hämta klänningen om den är klar, dom skulle skriva akut på den så jag hoppas:D
Bild på klänning kommer sen;)

Det enda negativa och jobbiga nu är bara att jag har bränt mig ganska mycket på bröstet och på ryggen men jag hoppas att det ska ha gott över till lite brunt iaf om jag smörjar in det med solkräm nu och inte bränner mig igen...

Thats it for this time:D

/M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0