Testar...

Hej igen på er! I´m Back;)

Fredagen blev väldigt mysig och rolig, jag gick direkt hem till Micaela och vi började med maten direkt som blev tacos, mmm de va gott de:D
Sen kom M´s kompis J och då började vi dricka lite grogg för de va det enda som fanns... Hade jag inte stängt två dagar i rad så skulle jag ha kunnat gå på bolaget och handla lite till M som födelsedags present men det hann jag aldrig.... Men vi hade det väldigt trevligt ändå!
Vid tolv ungefär så fick jag skjuts hem för första gången här i stockholm;)
Lollo var fylle chaffis åt Pehr och medans hon väntade på att han skulle hem så var vi hemma hos mig och snackade lite, vilket var rackarns trevligt...

Lördag å söndag har bara varit slappdagar men nu ska jag snart ta å börja städa lite för de behövs kan jag säga.
Jag har idag suttit ganska länge vid datorn för att lära mig om olika foto redigerings program och jag har iaf kommit en bit på vägen! Jag lägger upp en bild här så får vi se vad ni tycker! Tänk på att de är första bilden jag fixat;) Så de kommer inte va något WOW objekt.... Hehe...

Bilden handlar om Mary Kay för att jag har precis börjat använda deras hudvårdsprodukter som jag egentligen köpt för länge sedan av Frida men nu är de ett nytt år och en ny början!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0