Nu jävlar!

Det händer grejer!

Lollo har fått låna Phers pappas bil så vi har kört runt en massa nu å Lollo och jag njuter ju verkligen;) Vi har vart å kollat på Phers innebandy matcher och träningar i orminge. Vi har bowlat lite vid Heron City och umgåts ganska mycket nu vilket verkligen är kul när man hinner med:D

I helgen så har jag varit med Moa, Micaela, fredrik och Micke. Vi käkade på Heron city, var lite i spelhallen och fick våra tävlingsinstinkter att verkligen koka;) Såg på Snabba Cash som inte var så himla bra som jag trodde gjorde vi också....

Imorgon så blir de en långpromenad efter jobbet med Micaela:) Det behövs! Jag måste verkligen börja träna nu men är ännu lite förkyld, någon gång under den här månaden kommer det iaf att ske!

Dennis, bilderna kommer nog snart men jag är så jävla dålig bara på att ladda upp dem;) Snart så:D

Until Later;) /M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0