Snö kaos....

Snö kaoset fortsätter och Kent fick stanna kvar en dag extra för att vi inte kunde ta oss varken till centralen eller nynäshamn men han fick dock komma till mitt jobb och gulla lite med barnen:) Fast vissa va lite rädda för honom för han kan ju se ganska läskig ut för små barn;) hehe.

Vi åkte direkt efter att jag slutat och åkte driekt till nynäshamn, det gick ganska fort så han var där i ca 2 timmar i förväg men jag fick dock min släng utav snö kaoset när jag skulle hem....
Jag åkte därifrån vid ca halv sju och kom inte hem förän vid halv tio, nästan genomfrusen försökte jag att somna när jag kom hem men jag frös så hemskt mycekt att jag inte kunde och jag orkade inte hämta ett extra täcke....
Visst är de jobbigt när de blir så? Det tycker iaf jag för jag är väldigt lat utav mig också så när jag väl har gått å lagt mig så orkar jag inte att gå upp igen, då måste de va nått jävla viktigt då för att jag ska pallra mig upp;)

Tunnelbanan går inte alls, pendeltåget går segt och bussar fastnar i backar och överallt men ändå så har jag iaf lyckats komma i tid två dagar i rad för att jag har fått gått upp tidigare och gått till bussen tidigare så mitt mål är att komma i tid varje dag den här veckan om det går och gärna efter det med såklart... För det värsta jag vet är att komma försent... Jaja, vi får se vad den här veckan har att erbjuda:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0