Lillebror på besök:D

Nu så sitter min kära lillebror här uppe i stockholm med mig och vi är lite fast inne i min lägenhet pga vädret.... Det har snöat hela helgen han har varit här så idag så tar vi en slappar dag:) Igår så var vi å såg på Avatar i 3D och de jätte häftigt:D Man kände sig lite töntig bara med glasögonen men de va skoj ändå... Tyvärr så fick vi stressa som fan för tunnelbanan funkar inte nånstans här nuförtiden... så vi satt fast ett tag och trodde att vi skulle missa början men efter att man väl kom fram till cntralen så sprang vi till bion på sergel och vilken jävla tur vi hade som bara hade missat reklamen! Så vi hann precis i tid:D
Men när skulle hem så tog de oss ca 2 timmar för tåget stannade hela tiden och till slut så släppte dom av alla vid Bandhagen och då fick vi gå hem.... Som tur var så var det bara en station kvar så vi fick gå hem men vi kom hem iaf och det är de som räknas.....

I Fredags så var jag vid doktorn på morgonen och blev klar där tidigt så så tänkte jag komma till jobbet lite tidigare men ICKE SA NICKE! Jag skulle ta tuben från farsta till farsta strand som bara är en station och fastnar där på tåget mellan båda stationerna i en och en halv timme så jag kommer en timme försent till jobbet... Det gjorde ju inget för min chef men man blir ju så jävla stressad!

För två veckor sedan så var min kära Mormor, Morfar och min lillasyster här och hälsade på, de var jätte trevligt!
Vi var hos min morbror och hälsade på också sen gick jag, Carro och Morfar på stan i farsta och shoppade lite... Jag skulle egentligen inte handla nått men det blev såklart jag som handlade mest;) Jag handlade gardiner och dukar och en massa smått och gått till lägenheten så nu är den ännu mysigare:)
Det kändes dock lite tråkigt när dom åkte hem för jag kände mig så ensam helt plötsligt... Vi var ju en familj här och sen blev det bara jag kvar igen vilket kändes väldigt ledsamt...
Och det kommer väl att kännas så idag med när jag lämnar av kent vid centralen...:(

Nu blev det lite uppdatering här igen som jag har tänkt göra länge nu men har verkligen inte orkat för hela den här veckan så har jag varit trött, hängig och jävligt frusen så jag tror att jag håller på att bli sjuk... Men den här helgen så har jag vilat upp mig så jag hoppas på en klar förbättring till nästa vecka! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0