Fullbokad helg

Den här veckan så har jag umgåtts med Lollo i tre dagar eftersom hon kom hem från Thailand i Tisdags väldigt brun och fin desutom... Det har varit jätte mysigt och man har fått höra dom flesta historierna nu därifrån:)
Igår så var jag hos M och M från mitt jobb och vi drack lite vin å kollade på Sex and the City vilket var jätte mysigt:)
Idag så var de 50 års kalas hos min morbror, GRATTIS Roffa! Det var jätte trevligt där med;)

På Onsdag så ska jag kolla på en eller 43 st lägenheter om jag ska va noga i Rågsved och det är förstahands kontrakt:D Jag hoppas på att jag kan få en av dom för dom är nybuggda och då slipper jag oroa mig för nästa boende... Så håll tummarna för mig! ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0