Spännande saker!

Nu jävlar börjar det hända lite grejer!

  • Idag så ska jag skriva på ett kontrakt för en lägenhet i högdalen:D
  • Jag har fått mina arbetskläder på jobbet så nu går jag runt med snickarbyxor, härligt!
  • Jag ska ner till Gotland på Torgdagen vilket jag längtar till så jävla mycket....
  • Mamma följer med mig upp med alla mina möbler:D Ska bli kul som fan de med:D Eftersom det är första gången hon kommer upp å hälsar på för att nu har hon någonstans att sova:)

Mycket händer nu och jag är redan helt slut men det är ska gå för nu så kommer jag ha en jättestor 2:a! Med balkong, kök och badkar:D Jag längtar tills jag kan få sitta ute på balkongen insvepad i ett täcke med en varm kopp te och läsa en bok. Jag kommer att känna mig mer fri.
Nu har jag även närmare till jobbet och det tar ca 1-2 min för mig att gå till sim och träningshallen nu så jag kommer att spara en massa tid också!
Jag kommer att bo vid gröna linjen vilket jag ville också:)

Detta var allt för denna gång. See ya!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0