pålurad....

Under veckan när jag som vanligt skulle gå till tåget och ska dra mitt SL kort så fungerar det inte, då kommer jag på att, fan jag skulle ju köpt nytt igår... Så då får jag vackert ställa mig i kön och känna mig lagom stressad för att tåget skulle ju komma närsom och när jag väl kommer frma i kassan så frågar tanten om jag vill ha SL acess kort. FAN tänker jag, jag har inte tid med det här! Jag svarar att jag skulle vilja ha lite info först och helt plötsligt så frågar hon mig vilken färg jag ska och jag som är fullkomligt uppstressad säger lila och vips så har jag fått ett SL acess kort somjag kan fylla på varje månad. INTE vad jag hade tänkt mig riktigt men jag måste ge tanten credit för att lura på folk som är stressade verkar funka ganska bra, iaf på mig:)

Imorgon så är det kräftskiva och det ska bli roligt. Planerar för fulla muggar nu om vad jag ska ha med mig...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0