Hösten/Förkylning

Nu är hösten här och med den är förkylningen också här...
Jag känner mig inte riktigt 100%ig ikväll men jag måste kämpa lite eftersom imorrn så ska jag äntligen vara "Modell för en dag" Jippi:D

Samtidigt som hösten och mörkret nu är här så ska jag också flytta upp på det och det är en massa grejer som måste fixas, nu måste jag verkligen försöka vara vuxen och de är fan inte lätt ibland när man inte alls har lust...
Jaja, de kommer nog att gå bra, jag har ju min kära mamma som kommer upp och hjälper mig lite iaf:)

Snart är jag hemma också en stund och det längtar jag efter jävligt mycket! J på jobbet frågade igår om jag längtade hem nu och visst fan gör jag det... Märks det eller?! ;)
Snacka om att dom lärt känna mig nu....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0