duktig vecka!

Den här veckan har jag verkligen haft energin på min sida;) Jag har jobbat på för fullt på jobbet å hemma. Tränat 3 dagar på raken så nu kan jag slappa rejält i helgen. Å till sist men inte minst storstädat lägenheten!
Visst har jag varit duktigt:)
Några överraskningar har jag fått den här veckan också:) Först kommer min kollega med tre presenter till mig, Å och J! Det var en lite uppskattnings present, hur gulligt som helst! Förstår ni nu varför jag älskar mitt jobb... Idag så gav en förälder oss bullar också som hon bakat själv:) Hur gulligt som helst det med! Så idag så har jag gömt mig i köket och mumsat på bullar;)

Ikväll så ska jag iväg till Lollo å Sara för en film och myskväll. Man får även vara beredd på att de kan bli utgång;) Vilket som spelar ingen roll...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0