Kaos och Kalabalik

Så känns de just nu här hemma med alla grejerna som står överallt som är mina, vem kunde ha trott att jag hade så mycket grejer, men man samlar fan på sig med åren...

En nyhet för idag är att min lillebror ska följa med till stockholm, han ville det så gärna och han kommer att få va våran handyman när skrivbord och allt annant ska skruvas ihop igen. De kan jag behöva för när de gäller det stora skrivbordet så vill jag bara inte göra de helt själv, då blir jag direkt lat å därför kan jag behöva min kära lillebror som puschar på mig och även min mamma är väldigt bra på det.

Just nu så vill jag inte lämna ön, jag vill va kvar här i några dagar till, jag brukar alltid stanna kvar över helgen men inte denna gång... Jag vill nog stanna kvar också för att jag vet att när jag väl kommer upp dit igen så kommer all stress tillbaka direkt. Men jag ska försöka ta det lugnt när jag visar dem runt på mitt jobb. För där kommer jag att visa upp något som jag är riktigt stolt över, som jag har klarat av.

/M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0