?????

Yes, de var den fotograferingen det... Skitroligt var de. Tack Micaela för inbjudan!

Samtidigt som allt känns bra så är det jävligt mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud.
Jag förstår inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop:( Det enda jag kan göra är att hoppas på att allt löser sig till slut.
Jag tror att när jag kommer till gotland så kommer jag nog att släppa allt det där lite och bara njuta utav att vara hemma några dagar. Jag hoppas det, annars så kommer jag nog att bli helt tokig.

Nu är det fan inte långt kvar till Torgdagen...
Helgen kommer förhoppningsvis att bli lugn eftersom jag behöver friskna till lite från förkylningen som har etsat sig fast riktigt ordentligt

/M


Kommentarer
Postat av: carro

Jo det skall bli kul :))

2009-10-02 @ 16:15:23
URL: http://carolinakaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0