Åter på Gotland

Jag är åter på kära Gotland och det behövdes. Här kan jag verkligen slappna av.
På nått sätt så är jag alltid på spänn när jag är i stockholm, det beror kanske på att det är ju där alla krav på mig är. Jag har inte lika mycket krav på mig här som jag har i stockholm.
Aja nog om det...

Det var torgdagen idag och jag har ännu den där speciella torgdagskänslan som jag alltid har haft när man går där. Härligt! Dagen har varit på topp och det har jag med. Underbart! Jag fick uträtta allt jag ville och jag fick träffa Erika å Frida som kom till Hemse för att träffa mig, det var mysigt:)

Torsdag och fredag blir till att plocka isär alla mina möbler här hemma hos mamma för att få upp det till nya lägenheten på lördag:) Nu jävlar börjar de hända grejer

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0