What a day!

Den här dagen har varit lite knas!
Det började med att jag höll på att svimma innan bussen kom. Började må illa, blev kallsvettig och synen försvann totalt. Jag lyckade iaf stappla mig upp på bussen sen var det bara att ta det lilla lugna.
Fick en skit jobbig skallverk efter det så jag fick två alvedon av min underbara kollega och sen somnade jag på vilan med barnen och efter det så var jag på bättringsvägen:)
Jag hoppas bara att det inte kommer hända igen... Jag måste nog börja träna snart så att mitt blodtryck kan bli lite högre...

Imorgon Fredag sen helg! Yes:D Me love... Det är ju min tidiga fredag också som tur är;)

/M

Kommentarer
Postat av: mam

Var försiktig lilla gumman! Älskar dig!!!!Saknar dig....;)

2009-11-06 @ 08:23:22
URL: http://carolinakaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0