Effektiv

Jag har varit effektiv som fan idag för att jag hunnit med så mycket på jobbet... Det är inte ofta man får tid till att gå och arbeta med annat än med barnen, det är ju så mycket annat man behöver göra också och idag så har jag hunnit med mycket pappersarbete och pyssel som har jag har tänkt göra en längre tid nu men det har aldrig blivit av, men jag har ändå fått umgås med barnen vilket jag älskar det med... Jag kände att jag utnyttjade verkligen tiden ordentligt idag... Det är inte ofta man kan säga det!

Jag har även köpte en ny handväska idag men är lite osäker på om jag ska behålla den.... Så är det alltid för mig. Köper sen ångrar...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0