Bra ändå!

Helgen blev bra ändå även fast jag hade min tvivel....
Det blev som vanligt Limerick för oss;) Vi är ju stammisar där såklart!
Moa från mitt jobb var med och det var jätte trevligt men jag tror att nästa gång vi går ut så ska de bara vara vi från jobbet... Det blir ju lätt att nån känner sig lite utanför när man inte känner dom andra så bra...

Just nu så känner jag mig förvirrad över allt som händer i mitt liv, det är så mycket och jag vet inte riktigt hur jag ska parera allt. Jag hoppas att det blir bättre snart för det är så jobbigt att va förvirrad!

Ny vecka imorgon och nya krafter hoppas jag.

Vi hörs/M♥

Kommentarer
Postat av: carolina karlsson

Inte bara mammas också ;)

2009-11-12 @ 16:13:26
URL: http://carolinakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida A

Hej vännen! Det är så roligt att du skriver i bloggen så jag kan se hur du mår och hur du har det:) Puss och Kram

2009-11-20 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0