1/11

Nu har helgen gått förbi redan tyvärr, jag känner mig inte utvilad för att den har gått så fort.
STOPP, STANNA! Jag hinner inte med....

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera nu men det är för att veckan som har varit var hur jävla jobbig som helst... Massa övertid och möten så jag gick nästan å la mig direkt när jag kom hem för att jag var så trött.
Jag hoppas iaf att den är veckan är lite lugnare... Visserligen så börjar den här veckan med pedagogiskt möte och efter det är det Avd möte till ca 20.00 men sen kan det få lugna ner sig tycker jag;)

Den här helgen så har jag varit med Alexandra och vi har haft lite helg mys vid mig. Vi har lagat mat, ätit glass å kollat på film. Det är skönt att ha någon vid sig när man bor i sån här stor lägenhet som jag bor i nu...
Nästa gång blir det Tacos här hemma för mig å Alexandra som vi alltid brukade göra förut!;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0