Vart börjar man?

Det är så mycket man vill berätta och jag vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja....

Som sagt så var det bara kul att flyga:D
    


 Här flög vi över Alperna! Där satt jag fastklistrad vid fönster rutan kan jag säga:P

 Så jävla häftigt!

Sen efter allt arbete så blev det ju såklart semester:P
   Man svalkar sig med en öl eller två;)

 Nice uterestaurang!   Jag och Å är ju gottegrisar:P

Andra staden vi var i, där blev det ännu mer semester:D
Jag och Å står och hänger som turister:P

 Nice! Lite tråkigt att lyssna på guiden hela tiden, syns det? :P


Det kommer fler bilder sen, ska ännu få alla andras bilder hoppas jag:D För där är jag med mycket:P

CIAO
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0