Trots dåligt väder till en början.

De va ju inte de roligaste vädret när man gick upp i morse, inte heller när jag var på väg till träningen men dagen slutade som en sommardag trots.
Det var ca 16 grader ute när jag skulle iväg på min promenad, det massor av folk ute, man kännde grill lukten kittla i näsborrarna och blommorna doftade för fullt. Nu börjar sommaren komma!
 Syrenerna fick mig att längta hem lite, längta hem till mormor och morfars torp där det finns stora buskar med syrener som dessa. På topet brukar vi ha pick nick, gå promenader med hundarna och bara umgås. När jag var yngre och ville tjäna lite pengar så brukade jag hjälpa moffa att klippa gräset vilket var jätte kul tyckte jag. En riktig familje plats!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0