Summering!

Jag kör lite summering utav veckan som gått då:)

I helgen så va jag med Lollo och Pehr, vi avslutade helgen med en skön grillkväll då även Alexandra var med.
Under veckan så har jag varit å tränat, skrivit mig i stockholm, haft avdelningsmöte och imorgon ska jag stänga tyvärr för att J är sjuk...
Nu jävlar är man 08! Så nu håller jag på att adressändra och ska skaffa mig en hemförsäkring, är det något mer man ska göra?? Man har ju inte riktigt vanan inne att flytta såhär så jag har inte särskilt stor koll på vad man behöver göra... Välkommen in i vuxenvärden bara!! Allt nytt bara matas på en... Vilken tur att man har en förälder som kan hjälpa en med sådant, vad gör man annars?

Fick massage idag, i en timme vilket gjorde mig väldigt trött men jag pallrade mig ändå iväg på en lägenhetsvisning i Tallkrogen som Åsa på jobbet hjälpt mig med. Jätte fin lägenhet med kök och balkong men jag har besämt mig för att inte ta den... Det var inte riktigt läge för den just nu...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0