Så var det fixat!

Ja, då har jag skrivit på papprerna om tillsvidare anställning:D Fick även en liten löneförhöjning fast jag inte skulle få nått alls i år... Man tackar, man tackar! Det är inte helt så fel:p
Skrev även på hyreskontraktet igår, det tog sin lilla tid men nu är det fixat och hyresvärden är inte alls så hemsk som jag trott, hon är faktiskt riktigt trevlig...

Igår var förövrigt en för jävligt jobbig dag, för att det var så många borta och vi hade nya vikarier... Jag var helt sönderstressad så jag somnade nog vi halv åtta-åtta! Jag vill inte klaga på vikarier eftersom jag själv varit en och vet hur det är... Men när man har hand om ca 40 barn tillsammans med en eller två vikarier då dom andra ordinarie tar hand om disken eller någon annan uppgift så känns det ganska tungt ibland. Nu är det ju inte alltid så som tur var (det är faktiskt första gången det händer) men när en sådan dag kommer så blir man nog rejält chockad, man är inte riktigt mentalt beredd på det. Men man är ju alltid glad för vikariernas hjälp det måste jag bara säga! Jag är oftast jätte tacksam för deras hjälp:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0