Ork, lust och vilja...

Ibland är det svårt att hitta motivationen till vissa grejer men då är det också bra att man är lite envis utav sig:p
Min motivation är väldigt svårhittad just nu till träningen men jag är så envis att jag ska bara dit, jag vet ju att jag kommer att må mycket bättre efteråt. Man känner sig så frukansvärt nyttig och nöjd. Så vi får se om jag kommer iväg imorrn, vad tror ni? ;)

Just nu är jag är precis hemkommen från Alexandra där jag har kollat på film, druckit Te och spelat spel...
I onsdag så var vi med Lollo och festade. Dagen efter så slappade vi hela dagen hos henne med bland annat bakis pizza och mycket cola för min del;)

Förresten! En sak som jag är väldigt nyfiken på är vilka som brukar läsa min blogg;) Skriv gärna en kommentar så att man kan få ha lite koll!

Detta var allt för ikväll, God natt! ♥

/M

Kommentarer
Postat av: Morsan

tjena gumman, äntligen får man lite ny info. Kram mam o Kenneth!han hälsar....

2009-05-23 @ 08:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0