Lötsjön

Idag så tog jag å Alex en promenad vid råstasjön men den här gången så gick vi vidare till sjön som ligger bredvid och den heter Lötsjön, där så fanns det en jättefin park med jättemycket folk eftersom det var så soligt och varmt ute:D
Det fanns till och med en en servering och en liten glasskiosk, som tur var så hade jag pengar med mig så vi tog varsin glass! Jag som har varit så fruktansvärt sugen på glass skit länge fick till slut den;)
Vid den här parken kommer det nog att grillas ofta i sommar, eller hur Alex! ;)

Sista lediga dagen för den här långhelgen då. Det har varit skönt att få ladda batterierna lite. Nu är det en massa arbete framför en. Den här veckan så har jag två öppningar för att Åsa är ledig och chefen ville inte att någon vikarie ska öppna så då får jag göra det. D
Det enda positiva med de är jag slutar två på onsdag, jag har aldrig slutat så tidigt förut på det här jobbet på en vanlig dag. Som vanligt så ska jag träna efter men jag ska nog försöka hinna till banken innan. Jag berättar mer om de när jag har varit där:)

 En fin liten bäck.   Här har vi fina Lötsjön!


GLASSBILDERNA!

         
Kolla in poserna!

Visst är vi seriösa;)

Nu ska jag kolla film och sen nana kudden;)


/M                                                                                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0