Helg med Alexandra.

Den här helgen har jag spenderat med Alexandra:)


Alex har hittat en fin park/slinga på andra sidan av solna så vi träffades efter jobbet i fredags och tog en promenad dit och det var hur fint som helst där! Det är typ som en slinga runt en sjö (Råstasjön) och det är jätte många som springer där så man blev faktiskt riktigt sugen på att spinga:P

I Lördags så var vi på IKEA och tog en runda. Jag hittade lite smått å gott:p
Idag så tog vi en promenad till råstasjön igen och än en gång blev man rikigt sugen på att springa men det får jag ta i morgon på gymmet efter jobbet...


 Ikväll så kände jag för att göra det lite mysigt med ljus:)
Mysigt va?

Ljushållarna är ny inköpta från IKEA för att jag hade tydligen inga här! Alla är hemma på ön...

Nu ska jag gå och sussa, vi hörs!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0