Arbetsvecka på tre dagar!

Jepp, jag är ledigt på fredag också:D Skönt! Jag hade tänkt å åka till pappa men har inte rikigt råd med det just nu. Det är ju trots allt löning snart då brukar ju nästan alla pengar vara borta.
Jag får hitta på något annat, men vad?

I måndags så blev det inget gym utan det blev igår, men det blev inte ett särskilt seriöst pass för det var så många där och allt var upptaget så då blir jag helt vilsen när jag är ensam och vet inte riktgit vad jag ska göra. Det blev lite cykling iaf och jag bevisade för mig själv attt jag klarar att cykla längre nu än vad jag har kunnat förut utan att bli helt slut... Kanske för att jag tränar mina ben varje dag i alla dessa förbaskade trappor som finns överallt!
Jag ska försöka ta ett pass idag med eftersom jag slutar tidigt idag:D

Vi hörs!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0