Stan idag!

Idag så ringde Lollo klockan nio och väckte mig:) Det är inte ofta det händer så det var väldigt chockande men ändå väldigt trevligt! Hon hade lite planer på att gå på stan idag och kan man tänka sig, att det hade jag med:D
Nu har jag snabb duschat och ska iväg och äta frukost hos henne innan vi drar på stan. Åååå vad trevligt det ska bli:D
Jag har saknat henne lite eftersom vi inte har träffats så mycket nu på senaste tiden, vi bor bara en station från varandra men vi träffs ungefär lika mycket som vi gjorde när vi bodde ihop, alltså inte mycket... det tycker jag är synd men förhoppningsvis ska de snart bli ändring på det:D

Ha de gött idag!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0