Snart klar!

Japp, snart är jag klar med flytten från skogås, de ska bli skönt när man är klar med själva flytten...
Idag så blev vi bjudna på en massa kakor av en jobbar kompis som fyller 40 år i morgon, jag var aldrig nere på kontoret  men jag fick en väldigt fin bild av Åsa, så här såg den ut, visst är hon snäll;) Så skrev hon, "Vilken vill du ha?"
                                                   
Ibland så älskar jag bara alla dessa tekniska saker:D

Åkte till skogås och packade det sista idag men lämnade kvar två väskor som jag kommer att ta någon gång när jag har lite tid över, träffade även Serafia då och hade en trevlig pratstund innan jag åkte vidare och i morron så ska jag träffa min morbrors fru Lena vid Ikea så ska vi storhandla lite;) Man får passa på när man kan få skjuts hem:P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0