Projekt

Igår så var allt som vanligt även fast det var fredagen den 13:)
Jag blev till och med bjuden på middag ikväll hos susanne som hade festen för några veckor sen, hon skulle samla ihop ett gäng som hon trodde skulle passa ihop så ska vi äta middag och kolla på melodifestivalen ikväll men jag är ännu osäker på om jag ska dit, alexandra har planerat en mysig kväll för oss också så vi får se.
nu såhär på förmiddagen så har jag fått mycket gjort och ska snart börja försöka sätta ihop min bokylla:D
Det här är kul tycker jag, jag kommer nog att bli en sådan där projekt människa som alltid har något projekt på gång men jag kommer också att avsluta alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0