Ny Haircut!

Det blev en toppning till slut, har varit lite lat med att fixa håret men igår så gick jag trots allt till frissan. Fast det var mest tack vare Alexandra för hon ville att vi skulle klippa oss samtidigt...

Festen i Tisdags var ganska trevlig faktiskt... Den var inte hemma hos Hampus utan den var på K15 som är en natt klubb på kungsgatan. Vi blev bjudna på middag och vin, jag råkade hamna bredvid en gammal klasskompis från lågstadiet så det var väldigt trevligt att sitta och prata med henne och på andra sidan av mig så satt det en tjej som var från stockholm men hennes föräldrar var från Gotland. Hon har ju en massa släkt där så hon undrade om vi kände till nån. När jag och Alexandra hörde att hon heter Adman i efternamn så sa vi båda två Petter Adman samtidigt! De du Petter! Det var ganska komiskt:D

Idag har jag även städat så att det såg snyggt ut när jag skulle fotografera delar av rummet eftersom många har frågat mig om bilder! Så nu kommer dom:P








Finns även en liten hall och toalett:) Men större än så här är det inte:P
Man får hoppas att det blir större lya nästa gång man ska flytta:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0