Lite update!

Ja, då kör jag lite update då...

Vecka 9 så var jag bjuden på en fest på lördagen av en jobbar kompis som fyllt 20 år. Festen ägde rum i en hyrd festkällare i gamla stan som var väldigt mysig faktiskt, den påminnde mycket om om gotland med stenväggar och allt:)
Jag tog med Alexandra och när vi kom dit så kändes det lite värdelöst för att vi hade inte druckit något och dom var aspackade, de va kul att få träffa dem utanför jobbet men annars så var de inte så särskilt kul...

Under veckan så har jag hämtat grejer i skogås med mina resväskor, Jag avskyr egentligen att resa med stora tunga resväskor på bussar och tåg men under den här veckan så har jag fått gjort varje dag typ... Men jag tog dock en paus under helgen för lite festande;)
Jag och Alexandra hade fått biljetter till en fest som hette "sthlm goes Visby", de va en fest för gotlänningar i sthlm och de va mycket folk där. De va kul, vi träffade några vi kände bl.a Marko i min gamla klasss och Ellinore som gick i min paralellklass...

Sen har jag även varit på Ikea i Lördags med Alexandra och de va väldigt kul, Vi tappade bort varandra typ hela tiden:) Jag fick ganska mycket ideér när jag gick runt där... Jag köpte bara såna saker som jag kunde ta hem med pendeltåget för jag tänkte ta resten när min morbror kan köra mig och de visar sig att han kanske kan de redan den här veckan:)

Idag så fick pratade jag med en förälder om att jag flyttat nu, alla är så intresserade om man ska flytta eller gör något särkilt och idag så var de en som grattade mig över att jag hittat något eget, de är alltid lika kul:) Men hon tyckte att jag skulle flytta närmare farsta strand så hon tänker hjälpa mig att hitta något nytt! Alla föräldrar är helt underbara där! Förstår ni att jag trivs där!
En annan sak som hände idag va när jag gick och handla idag på Claes Olssons så va de nån som sa Hej till mig och de va Hanna från min gamla klass, hon har tydligen flyttat till farsta strand där jag jobbar:) De va ganska trevligt faktiskt att få uppdateras lite av henne, Jag skulle även hälsa till alla från henne!

Ja då var de nog allt för den här gången;)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0