Ikea igen:)

Den här gången så var jag med min Morbror och hans fru Lena då, så den här gången blev de lite tyngre grejer...
Jag köpte en bokhylla och ett nattduksbord men jag är ännu inte riktigt klar, har ännu vissa gejer som jag måste till lägga. De får bli någon annan vecka för nu är jag ganska trött på Ikea... Redan trött! HA HA, Hur ska de här gå egentligen? Nej, skämt åsido så har jag sett de mesta som dom har nu, de kanske blir roligare sen när dom har bytt ut de mesta.

Jag kom på lite saker som jag glömde skriva om igår som jag tycker är lite fyndiga!
Första grejen handlar om att jag blev erbjuden bärhjälp när jag var på ikea första gången, vi var på väg till bussen och jag hade väl det lite tungt då en kille som gick förbi oss frågade om jag behövde bärhjälp! Jag var dock tvungen att tacka nej för jag skulle ju inte åt samma håll som han men de kändes väldigt trevligt att bli erbjuden bara så där av en väldigt söt kille desutom;)
Andra gjejen hände igår på jobbet, jag jobbade med Moa då och helt plötsligt när vi tittar ut genom fönstret så ser vi fyra killar stå och skotta trappan som vi har utanför, vi blev lite fundersamma, när vi försökte lista ut vad som stod på deras ryggar så ser jag helt plötsligt hur grabbarna stannar till och tittar upp på oss och småflinar lite mot oss! Ojdå, man kanske inte ska titta så intensivt som vi gjorde men vi försökte ju bara lista ut vad som stod på deras ryggar och det stod snöskottar GEORGE på alla... Vi hade en massa barn som stod och tittade ut med oss och de kändes väldigt lustigt att stå och titta så men de var väldigt kul ändå, när dom var klara så avslutatde dom med att spurta upp för den långa trappan och sen vinka hejdå... Ibland så händer väldigt konstiga grejer... Inte ens Moa som är född här har nånsin sett dom förut...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0