Helgen...

Jag fick va med Lollo hela helgen och de va väldigt mysigt:)
Vi gick ju på stan och hittade lite småsaker båda två, sen bestämde vi oss för att gå på bio och då kollade vi med Alexandra om hon ville med så det blev "En shoppaholics bekännelser". Den var bra och de var mysigt att äntligen få gå på bio som jag inte har gjort på några år nu... Innnan bion så gick vi alla tre och åt på Kungshallen eftersom alla ville ha olika maträtter så verkade det som ett klokt val:P
Efter filmen så blev det krogen, då hamnade vi på Limerick som är en av mina favoritställen för att det är en irländsk pub där en irländsk man sitter och sjunger nästan varje kväll live... Det är en sån härlig irländsk stämmning. Där träffade vi Sebbe och sen så kommer Moa (min jobbar kompis) som även fyllde år då, Fredrik (hennes pojkvän och även Pehrs Kusin:D! ), Hanna som jobbar i köket på mitt jobb och många fler som man kände till. Det är trevligt när man träffer folk man känner sådär på krogen men då ska det även va utan bråk också... Vilket de blev lite utav, tråkigt tråkigt...
Jag kom hem ca sex på morgonen och hade tvätt tid vid sju PÅ MORGONEN! Vilket inte alls var kul för mina ögon gick verkligen i kors. Hoppade upp ur sängen bokstavligen vid sju när jag väl hörde att en av mina alarmklockor ringde och jag hade precis haft en mardröm om att jag missade tvätt tiden men den mardrömmen gjorde också så att jag inte gjorde det:D
Lollo ringde och väckte mig igen den dagen vid ca två och tyckte att jag skulle pallra mig upp för att hon skulle komma hem till mig och äta, mysigt mysigt!!!

Så avslutningsvis så var helgen trevlig!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0