Veckan och helgen...

Man har varit så jävla trött den här veckan och värst var igår då jag sommnade nästan medans jag låg och lyssnade på några barn när de lekte... Jag vaknade till av att barnen sa god morgon till mig! Dom lekte mamma, pappa, barn och när de var morgon för dom så tyckte dom att jag skulle vakna upp jag med! :)

I Tisdags så var det picknink för hela slanten och i torsdags så var jag, Å och K hemma hos J för grillning.
Det var jätte mysigt! Drack lite vin medans man fick en rundtur i hennes hus... Man lärde känna dem ännu mera:D
Efter maten så satt vi bara å pratade och tillslut så var klockan mycket, man blev ju trots allt lite rund om fötterna så då var det ändå dags att åka hem... Det var en super trevlig kväll och den måste vi göra om flera gånger!

Jag har fått ännu flera blommor nu så idag tänkte jag gå ner på stan å handla lite blommjord, innerkruka och lite annat som behövs till blommor...  Men jag måste dock förtälja att detta är första gången jag har egna blommor så håll tummarna för mig att dom överlever en längre tid!
Jag måste också säga att det är tur att man kan ringa till mamma sin för att få hjälp! Du är UNDERBAR mamma!!!!!

/M


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack lilla gumman, vad har man barn till....om inte för att få lära ut vad man kan!;)

2009-06-13 @ 16:14:41
URL: http://carooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0