Pissdag!!!

Idag har de varit en sån jävla pissdag, både pga. vädret och jobbet!!
Ibland så undrar jag, när får man egentligen må helt bra?? Det är alltid något för mig som gör att jag mår piss...
Vissa grejer kan jag förtränga men det här går inte... Nu vill jag bara hem...
Jag har till med öppnat min chocklad från italien som egentligen skulle va till ett speciellt tillfälle... Jag bryr till och med mig inte om att jag sitter och vräker i mig hur mycket chocklad som helst! Annars så måste jag träna bort det direkt men inte nu... Nu bryr jag mig inte. Nu saknas bara min ben&jerrys glass!
Det värsta är att nu kommer allt jobbigt på en och samma gång och då blir det för mycket för mig.

Sorry att jag bara sitter och gnäller men jag kände att jag ville skriva av mig lite... Kommer väl lite mer positivt när jag är på Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0