Inlägg två idag.

Andra inlägget för idag:) Jag hade tänkt skriva hur duktig jag varit idag och det måste jag säga att det har jag varit med att blogga också! En klapp på axeln för Marre;)
Jag struntade i träningen idag som jag hade tänkt från början, lite skönt  ändå för nu kommer jag att träna tre dagar i rad om det går som jag tänkt mig...
Jag gick ner till stan idag och bokade en makeup rådgivning på the body shop för att jag hade ett presentkort på det samtidtgt som jag köpte lite grejer därså att jag fick en eyeliner gratis:)
Jag hittade dock ingen innerkruka så jag ska snart gå ner till min lilla affär som jag har här i närheten, jag hoppas att dom har det där annars så vet jag inte var man får tag i dem... Det är krångligt det här med blommor, jag har redan stött på problem ju... Ja det återstår att se...

Tvättningen är snart klar och nu tänkte jag ta en varm kopp té med Rabarber Grädde från Kränku! Mmmm vad gott ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0