Sommar traditioner.

Jag är så glad för att vara hemma nu, för sommar traditionerna är jag inte redo att ge upp ännu. Jag kände av saknaden av dom fina traditionerna när jag jobbade i hettan för några veckor sedan.

Bortskämd är man när man kommer från Gotland när det gäller stränder och att bada. Här kan man åka vart man vill när man vill nästan, men i stockholm så finns det inte så mycket stränder och ska man åka någonstans så tar det evigeter att komma dit. I Stockholm så får man mest ligga på klippor eller så är inte vattnet fräscht heller. Vad jag gnäller!
Men det jag vill säga att jag är tacksam för att vara öjbo och att ha fått den uppväxten att kunna bada mycket och även att det finns så många stränder att välja på här.. Det är jag glad för! :D
Så i sommar så ska det badas mycket och redan så har jag hunnit att bada två gånger...

Idag var jag dock inte sugen på det i de här vädret... Så idag har jag umgåtts med familjen!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0