Sola, bada å Grilla är livet det!

Den här sommaren har bestått utav mycket badning, festande och grillning;)
Jag känner att jag måste verkligen passa på och hinna så mycket som möjligt.
Den senaste veckan har verkligen varit rolig och betsått mycket utav festande på pigan med Lollo m.m.
Nu på fredag så blir det ju fidepuben som jag har längtat så mycket efter! Så då är det PARTY!! Då kommer alla till sudret för en gångs skull;)

Jag, Lollo å Serafia firade även Alexandras födelsedag som var i söndags och det gjorde vi genom att kidanappa henne och släpa ut henne till Ronehamns camping där Lollos familj har en husvagn. Väl där så kom jag med en massa onyttigheter, Hehe:D Vi hade en väldigt mysig stund med film, godis, chips, blåbärspaj och popcorn som man måste ha till film.

     

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0