Hemse

Dom flesta tycker inte om Hemse, dom tycker att det inte finns nått där eller så är det bara en massa skit som händer där och visst kan jag tycka desamma ibland men jag ÄLSKAR ändå Hemse!

Var ute nu för en stund sen med hundarna på en långpromenad och kom på att det är när jag går sådana här promenader, själv eller med hundarna det spelar ingen roll, som jag får mest inspiration till att skriva och även att arbeta. Då mår jag bra.
Jag har trots allt levt största delen utav mitt liv här så Hemse betyder mycket för mig och det kommer det alltid att göra! Jag kanske inte kommer att bo här något mer men det är skönt att kunna komma hem hit och bara ta det lugnt, Hemse är min fristad...
Jag hoppas att alla har sin fristad någonstans för det behövs för att man ska kunna må bra tror jag.
Hemse är min och jag hoppas att du har din!

                    /M       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0