Fidepuben!

När jag inte visste vad jag skulle ha på mig och bara fick kasta ner några plagg i väskan för att Lollo skulle komma å hämta mig så trodde jag inte att det skulle bli så värst kul, men nej du jävelberg, där hade jag fel så in i bengen!
Det var nog den bästa kvällen under hela den här sommaren må jag säga:D
Det var så jävla kul att få träffa dom flesta som man kände, folk från stan och norra gotland kom ju dit också och ska man tro på vad pumpbolaget sa igår så har det aldrig varit så här mycket folk förut.

Jaja, kul var det även fast jag blev nertrampad och är blå om fötterna idag, Lollos skor var helt söndertrasade och en kastade Micka bort i publiken så hon kom hem med en sko kort.
Va fan gjorde vi egentligen där? Ja, vi får väl pussla ihop alla storys så får vi kanske någon ledtråd;)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0