Tid och ork...

Jag har velat skriva varje dag den här veckan men har inte riktigt haft tid och när jag har haft de så har jag inte riktigt haft ork å då blir jag blank i skallen, jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.. Jag har iaf haft viljan och nu tog den över orken!
Den här veckan så har jag varit å shoppat me lollo en dag, då köpte jag en badräkt så nu har jag varit å simmat för första gången här uppe! Lite nervöst när man är själv och på ett helt nytt ställe men det gick ganska bra kan jag tycka, ska iväg å simma i morgon igen och då ska jag nog simma ganska länge, känner att jag behöver komma på lite andra tankar...
Jag har även varit å fikat med serafia en dag och igår så var jag hemma hos Alex och fikade vid henne fast jag var hur jävla trött som helst men hon är ganska bra på att pigga upp en:) Vi hade tänkt att fika ute men de blev hemma hos henne istället och då gjorde vi chockladpudding med vaniljkräm blandat med sötmandel, mmmm säger jag bara! Hur gott som helst;)
I morgon ska jag som sagt iväg å simma förhoppningsvis, sen ska jag till solna å kolla på en lägenhet åt mig själv... Efter de så ska jag till Alex och vi har planerat att gå iväg å ta en öl på typ anki som förra helgen:)

Jag tror att jag ska ta med mig ett block vart jag än är för hela tiden sitter jag och funderar över saker å ting och många av dom sakerna skulle jag vilja skriva här.. Men när jag kommer hem så kommer jag nästan aldrig ihåg vad jag ska skriva om... Jag avskyr det...

Häpp nu måste jag sluta, ha en trevlig helg!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0